Skip to content

De mördade Therese!

13 september 2009

Killer

killer2

Sverige beöver ändra straffskalan på mord. Måste kännas som ett slag i ansiktet för föräldrarna till Therese.  Här är dom iallafall, de unga mördarna. De kommer nog ut om 2 år, om jag var dem skulle jag flytta långt, långt bort då.

One Comment leave one →
  1. 14 september 2009 12:26

    Hej. Jag hade aldrig bilderna på bloggen, utan hade länkat till bilderna men ändrade sedan så folk fick gå in på flashback och leta själva. Fick inga hot men en väldigt tjurig mamma skrev till mig så jag tänkte det var lika bra att ta bort länken. Men nu är dom ju dömda så nu är det ju lugnt 🙂

Kommentera

