Skip to content

Demonstration mot avanseringen utav de inskränkande lagarna

16 juli 2009

R0013963

Idag deltog jag i demonstrationen mot det nya direktivet i USAś plan att registrera alla medborgare genom EU, det sk, Stockolmsprogrammet. Att visa att jag inte ställer upp på detta sjuka direktiv är för mig personligen självklart!

R0013970

Jag var relativt nöjd med uppslutningen, dock hade jag gärna sett lite fler, icke insatta människor. Platsen kan ha spelat en viss roll, Humlegården kändes väääldigt anonymt. Det är dock bara min åsikt. Vidare hade jag gärna velat snackat lite med profilen ”Calandrella”. Hittade dock ej honom.

R0013972

No comments yet

Kommentera

