Skip to content

Tanter på Café

26 juni 2009
tags: , ,

Idag satt jag med en kompis på myshaket Lyran som jag skrivit om tidigare. Vi avnjöt varsin god bit mat, drack vårt kaffe och satt sen bara och pratade lite innan det var dags att glida vidare. Då kryper en gammal skata fram och väser: ”Kan vi ta er plats när ni gått?, inte för att jaga iväg er eller något, men frågan är ju fri”. Suck! Alltså självklart kan tanthelvetet ta vår plats när vi gått, faktum är att jag skiter fullständigt i vad hon gör där när jag gått. Jag blir sjukt irriterad över Sveriges inbygda kösystem överallt. Ibland blir det bara så sjukt att det blir komiskt.

No comments yet

Kommentera

