Skip to content

Längtan till ålderdomen

11 april 2009

web_imageJag menar man har tid att genomföra allt man drömt om, men inte riktigt haft tid för. På hemmet kan man spela massa roliga sällskapsspel med trevliga vänner. Och om Socialdemokraterna vinner valet kommer jag även att få nöjet att äta en festlig måltid 5 gånger om året. Jag menar jag trodde att det skulle bli tradigt att bli gammal och att mina 7000 kr jag betalar varje månad i skatt skulle gå till något onödigt. Nu har jag fått perspektiv på saker och ting. Att få festa till det på hemmet kan snart bli verklighet. Så håll ut alla därute, snart kommer räddningen!

Mona Sahlin: Det här tar enligt mig både chokladen du fyllde ditt ansikte med och flatan du hånglade upp. Du är en genomskinlig PR-sensationalist. Och jag litar inte på dig!

No comments yet

Kommentera

