Skip to content

Myglare och chokladsossar

09 april 2009

Jag gillar inte benämningen ”Hatare”. För mig handlar det inte om hat, utan mer friheten att ifrågasätta offentliga personer. Ta Wanja Lundby Wedin. Totalt avsaknad utav kontakt med fotfolket. Dina kära underdogs anser att du gjort en tabbe och vad gör du? Jo sätter dig i en korrekt morgonsoffa i sällskap utav chokladhäxan från helvetet och ska dementera att allt är så bra och fint. Allt är bara ett inköpt PR-trick. Hur jag vet det? Om man ljuger alla rakt i ansiktet och dessutom säger att man har folkets stöd, är man inte kompetent nog att ha den månadslönen hon har. Jag ogillar dig så hårt ska du veta! Och jag sväljer inte dina fina ord heller. Facklig verksamhet idag är inte vad det en gång var. Nu kohandlas det och myglas mer än någonsin. Alla bara ser om sitt eget hus. Man mår illa!! Vi i Sverige måste säga ifrån mer. Och då menar jag på riktigt, inte någon jävla Facebook-grupp. För ärligt hur mycket hjälper det? Det är lite samma sak som rosa-bandet, så jävla fjantigt. För 20 spänn kan du lätta ditt dåliga samvete, och visa andra hur duktig du varit som stöttat ett korrupt 90 konto. Fy faan va arg jag är. Det borde du med vara.

No comments yet

Kommentera

