Skip to content

Trivialt: Serien Prison break läggs ner

16 januari 2009

Jag frågade mig redan efter 2:a säsongen, varför de fortsatte. Nu kan jag konstatera att motivet måste varit, att de trodde de kunde mjölka kon ett tag till. Nu verkar det dock som serien inte kommer få ett final värd namnet, då serien läggs ner. Hollywood är en maskin, utan mänsklig tanke på tittarna. Jag känner mig snuvad på priset! Gillade första säsongen, men anser att de borde skrivit med slutet in en upplösning efter S02.

No comments yet

Kommentera

